Uit eigen tuin

In mijn tuin heb ik een paar kleine appelboompjes, minitrees. Er hangen slechts een paar appels aan, hooguit 2 kilo.

Verder staat er een tomatenplant met een pond trostomaatjes en een paprikaplant met welgeteld één paprika.
En afgelopen zomer heb ik ook een kilootje aardappels kunnen oogsten.

Het is niet veel, nog minder dan wat mijn gezin op één dag eet.
Maar toch is het een begin. Ik word er enthousiast door en leer van iedere mislukking.
Volgend voorjaar nog een paar tegels weghalen, wat meer zaaien en nog eens terugkijken hoe Maarten ’t Hart dat ook alweer deed.

2 gedachten over “Uit eigen tuin

  1. herman vogel

    Dat is al meer dan 1 appeltje voor de dorst, Hans !
    Ook onze zaadjes van Maarten hebben dit seizoen voor veel tros-tomaatjes gezorgd.
    Ik zou je willen adviseren om alle beton uit je tuin te gooien voor nog meer Aalmoestuin-plezier !
    Groet

  2. Rob Alberts

    Met verticaal tuinieren en windowgardening is de opbrengst nog meer te vergroten.

    Maar of dit bij de minima alle asociale maatregelen uit Den Haag weet te compenseren betwijfel ik!

    Bezorgde groet,

Geef een reactie

